متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

در این وبلاگ همه فایلی گذاشته میشه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

متن ترانه مسعود علی اکبری به نام تو مال من شو

 متن ترانه مسعود علی اکبری به نام تو مال من شو

 

 

به دور چشمات بگردوم بگردوم
دعا می کنوم که بشی مرحم دردوم
می خوام چشات و بزاروم پروفایلوم
همه حسودا بفهمن تو رو داروم

دل ای دل ای یاروما
عشق دلداروما
تو مال من شو دلبروم برات خیلی داروما

با تیر مژگونت یه جور دلوم رو بردی
ما عاقل بودم خب ولی دیونوم کردی
مستوم از بوی تو
طاق ابروی تو
هر جا بری گلوم ما میام دنبال تو
هرجا بری گلوم ما میام دنبال تو

دل ای دل ای یاروما
عشق دلداروما
تو مال من شو دلبروم
برات خیلی داروما

 

منبع : سایت نکست وان موزیک

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی