متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

در این وبلاگ همه فایلی گذاشته میشه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

متن ترانه علی شهریور به نام پرواز بلند

 متن ترانه علی شهریور به نام پرواز بلند

 

عشـق تو مثل یه قـله ی
سخـت و بلند
من میخوام فاتحش باشم
با یه پرواز بلند
خوندن من یه بهانه ست
یه پیام عاشقانه ست
اگه صدامو می شنوی
تو شمع شو که دلم پروانه ست
———————————
واسه تو میدم همه هستیمو
جز تو نمی خوام عشق کسی رو
تو چشمات من عشقـو دیدم
تو نباشی من میمیرم
فقط با تو من آروم میگیرم
———————————
عشـق تو مثل
یه سرزمین پر از گل و برگ
من میخوام ساکنش باشم
تا آخرین لحضه ی مرگ
خوندن من یه بهانه ست
یه پیام عاشقانه ست
اگه صدامو می شنوی
تو شمع شو که دلم پروانه ست
———————————
واسه تو میدم همه هستیمو
جز تو نمی خوام عشق کسی رو
تو چشمات من عشقو دیدم
تو نباشی من میمیرم
فقط با تو من آروم میگیرم.

 

 

منبع : سایت نکست وان موزیک

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی