متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

در این وبلاگ همه فایلی گذاشته میشه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

متن ترانه علی شهریور به نام تو دیگه تکرار نمیشی

 متن ترانه علی شهریور به نام تو دیگه تکرار نمیشی

تو چشمای تو چه رازی پنهونه
که دل وقتی تو رو می بینه
میشه عاشق و مست و دیوونه
عشق تو مثل جادو خطر داره
ولی واسه درمون دل اثر داره

تو دیگه تکرار نمیشی تا چند قرن آینده
دنیا محو تو میشه وقتی چشمات میخنده
بگو جز من دل به کسی نمیدی، تا واسه تو بمیرم
رویام حقیقت میشه ، وقتی که من دستاتُ بگیرم

داشتن تو مثل خواب و یه رویاست
حرفای تو عمیق تر از یه دریاست
احساس من به تو از رو هوس نیست
تو نباشی تو زندگیم نفس نیست

تو دیگه تکرار نمیشی تا چند قرن آینده
دنیا محو تو میشه وقتی چشمات میخـنده
بگو جز من دل به کسی نمیدی، تا واسه تو بمیرم
رویام حقیقت میشه ، وقتی که من دستات بگیرم

 

منبع : سایت نکست وان موزیک

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی