متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

در این وبلاگ همه فایلی گذاشته میشه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

متن ترانه احسان محمدی به نام برگرد

 متن ترانه احسان محمدی به نام برگرد

وسط درد و دلام دستامو ول کردی
بگو یه راهی هنوز هست میشه برگردی
اخه چی زد دلتو رفتی و دنیامو عوض کردی

میدونم حس تو به من همونه
توکه هنوز دوسم داری دیونه
بگو عشق واست مهم تره یا غرورت

میدونی بعد تو چی مونده از من
هیشکی دل خوشی ندیده این روزا از من
تو هر راهی بری دنبالته قلبم

«برگرد ببین همون ک میخواستی شدم
تو نیستی انگاری دورم هیچ
کسو ندارم
شدم یه شهری ک همه از اون رفتن
همه فصلای اون زردن
همه غروربا دل تنگم

میری ولی اما تموم تو سهمه منه
میبینمت بازم کلید قلب تو تو دستای منه

 

 

منبع : سایت نکست وان موزیک

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی