متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

متن آهنگ و .......

متن آهنگ ، .........

در این وبلاگ همه فایلی گذاشته میشه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

متن ترانه محمد صرامی به نام کافه بیخیالی

 متن ترانه محمد صرامی به نام کافه بیخیالی

امروز رو دوست دارم عاشق خودم باشم
امروز دلم میخاد کافه با خودم باشم
دستاشو بگیرم آره منظورم خودمه
تو توهم خنده رو لبای خودم باشم
میخام تنها شم میخام تنها شم
کافه لعنتی بیا بیا آروم کن این فکر مریضم رو
بیا بیا خوب کن این حال غریبم رو
بیا بیا آروم کن این درد قدیمی رو
بیخیال
بیخیال اون همه وقتی که هدر شد
پای یکی که همش هر چی گذشت دردسرشد
امروزو دوست دارم تنها با خودم باشم
روی میز با یه قهوه توی حال خودم باشم
امروز رو دوست دارم عاشق خودم باشم
امروز دلم میخاد کافه با خودم باشم

 

منبع : سایت نکست وان موزیک

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی